Приємно бачити і чути Вас, Дмитре Олександровичу. Вважаю формування здоров'язбережувальних компетентностей в школярів - одним із важливих завдань вчителів. Хотілося б убезпечити дітей від помилок і проблем у житті. Думаю, що наше спілкування допоможе у цьому.
Цікаві перспективи ставить перед нами, вчителями предмету "Основи здоровя" життя, суспільство. Школа повинна... а можливо - це необхідність, головне завдання підготувати школяра до життя в сучасному соціумі? Тільки спільна робота - дитячий садок, школа, сімя, громадськість, громада, держава - досягне успіху. Навколишній світ складний, суперечливий, жорстокий... Навчити виживати та повноцінно жити - ось наше завдання. Питання на часі, тому і рішення неординарні. Успіхів всім!
Дякую за виступ. Проект "Вчимося жити разом" цікавий та доцільний. Тільки разом з дітьми, вчителями та батьками можна забезпечити розвиток повноцінно здорової дитини. Нетрадиційно проведені уроки дають змогу вчителям та учням тісніше спілкуватися та досягти кращих результатів.
Дякую за цікавий матеріал! Здоров'язбережувальна компетентність завжди була і буде актуальною.Тож від нас,учителів, і від батьків залежить наша доля, наше щастя й здоров'я дітей наших.
Освіта в галузі здоров’я на основі життєвих навичок є підходом, що передбачає використання різноманітного досвіду методик навчання та ставить за мету розвиток знань, формування спеціальних навичок, необхідних для діяльності, спрямованої на дотримання здорового способу життя. Тому дякую за глибокий і змістовний виступ, у контексті зазначеної проблеми – створення належних умов для оперативного навчання нас, учителів основ здоров’я, забезпечення готовності працювати в нових умовах, активно впроваджуючиздоров’язбережувальні технології у навчально-виховний процес
Дякую Дмитру Олександровичу за виступ
ВідповістиВидалитиПриємно бачити і чути Вас, Дмитре Олександровичу. Вважаю формування здоров'язбережувальних компетентностей в школярів - одним із важливих завдань вчителів. Хотілося б убезпечити дітей від помилок і проблем у житті. Думаю, що наше спілкування допоможе у цьому.
ВідповістиВидалитиДякую за виступ. Добре розкрито зміст компетенції, а також відповідні проблеми й виклики для педагогів та суспільства загалом
ВідповістиВидалитиЦікаві перспективи ставить перед нами, вчителями предмету "Основи здоровя" життя, суспільство. Школа повинна... а можливо - це необхідність, головне завдання підготувати школяра до життя в сучасному соціумі? Тільки спільна робота - дитячий садок, школа, сімя, громадськість, громада, держава - досягне успіху. Навколишній світ складний, суперечливий, жорстокий... Навчити виживати та повноцінно жити - ось наше завдання.
ВідповістиВидалитиПитання на часі, тому і рішення неординарні.
Успіхів всім!
Виступ Дмитра Олександровича повчальний та цікавий.
ВідповістиВидалитиДякую за виступ.Дуже добре розкрито зміст здоров'язбережувальних компетенцій у школярів. Дуже повчальний та цікавмй матеріал. /
ВідповістиВидалитиДякую за виступ. Проект "Вчимося жити разом" цікавий та доцільний. Тільки разом з дітьми, вчителями та батьками можна забезпечити розвиток повноцінно здорової дитини. Нетрадиційно проведені уроки дають змогу вчителям та учням тісніше спілкуватися та досягти кращих результатів.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий матеріал! Здоров'язбережувальна компетентність завжди була і буде актуальною.Тож від нас,учителів, і від батьків залежить наша доля, наше щастя й здоров'я дітей наших.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та цінну інформацію !
ВідповістиВидалитиОсвіта в галузі здоров’я на основі життєвих навичок є підходом, що передбачає використання різноманітного досвіду методик навчання та ставить за мету розвиток знань, формування
ВідповістиВидалитиспеціальних навичок, необхідних для діяльності, спрямованої на дотримання здорового способу життя. Тому дякую за глибокий і змістовний виступ, у контексті зазначеної проблеми – створення належних умов для оперативного навчання нас, учителів основ здоров’я, забезпечення готовності працювати в нових умовах, активно впроваджуючиздоров’язбережувальні технології у навчально-виховний процес