ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ, ФІЗКУЛЬПАУЗИ
УРОКИ
АРТ-ТЕРАПІЯ
ДИНАМІЧНІ ПАУЗИ
ПРАКТИЧНІ ПРИЙОМИ:
Прийом «Два каштанчики»
На партах в учнів у коробочках постійно знаходяться по 5 маленьких каштанчиків. Їх використовують для масажу долонь.
Прийом «Масажні м’ячики»
Звичайні м’ячі з шипами використовуються при роботі в парі. Діти не просто масажують один одного, а й у цей час займаються перевіркою знань з таблиць додавання й віднімання, складу числа. Використовується не лише для закріплення математичних знань, а й для покращення кровообігу, стимуляції й релаксації груп м’язів.
Прийом «Каштанові мішечки»
Це найкращий точковий масаж стопи. Звичайний мішечок з цупкої тканини, 20 на 20 см , в яких знаходяться до 50 каштанів. Використовується при вивченні геометричного матеріалу. Діти сідають на килимок здоров’я, під ноги кладуть мішечки і масажують стопи. Вчитель дає завдання: «Зробіть з мішечка трикутник», «Зробіть ромб».
Прийом «Чобіток Миколайчика»
Яскравий чобіток з цупкої тканини відповідного розміру, щоб міг вільно надіти й зняти будь-який учень класу. Ця вправа дуже ефективна після довготривалого сидіння. Учні, промовляючи примовку або скоромовку, обережно передають один одному «чобіток Миколайчика». Ноги підняті на 10 см над підлогою. Передаючи «чобіток» , важливо, щоб він не впав на підлогу. Під час виконання вправи напружуються м’язи живота, знімається напруга ніг, до того ж вноситься новизна в навчальний процес.
Дотикотерапія «Гудзики Попелюшки»
Використовуються нашиті на тканину ґудзики, різні за розміром, формою та фактурою, з яких складається певне зображення. Діти повинні із заплющеними очима відгадати, що зображено на тканині, вказати взаємне розташування предметів, порахувати кількість ґудзиків. Ця вправа розвиває дрібні м’язи пальців, кисті рук, координацію рухів, окомір, розширює просторові уявлення учнів. Також по килимках ходити ніжками, що масажує стопи ніг.
Прийом «Письмо з мішечками»
Діти пишуть, тримаючи на голові мішечки з морською сіллю. Мішечки нагадують про правильну поставу, зміцнюють м’язи спини та шиї. Водночас морська сіль у мішечках оздоровлює органи дихання.
Прийом «Динамічна, стояча парта»
Ця вправа діє протягом усього уроку:учні частину уроку проводять сидячи за власною партою, а частину-стоячи за динамічною партою. Діти самостійно роблять вибір щодо того, в якому положенні їм зручніше працювати.
Використання порад китайських мудреців
Ігри з пальцями досить доречно використовувати у початковій школі. Вони допомагають вчителю не тільки розвивати мовлення школярів та інтелектуальні здібності, а й зняти психічне навантаження, стануть у пригоді для створення робочого ритму впродовж дня. «Пальчикову гімнастику» використовують як додаткову паузу для відпочинку на уроках, на яких дітям доводиться багато писати.
Фітотерапія
Діти швидко передають мішечок з лікарськими рослинами з рук в руки, при цьому виконують завдання вчителя: Назвіть слова на букву «зе» та інші. Передаючи мішечок, діти вдихають запах лікарських трав.
Дякуємо за цікаву підбірку матеріалів, які можна використати у своїй роботі
ВідповістиВидалитиДані види вправ допомагають "оживити" урок, зробити його динамічним та результативним!
ВідповістиВидалитиЯкщо є цікаві види роботи, то урок це відпочинок у формі гри.
ВідповістиВидалитиДякую за методичний матеріал
ВідповістиВидалитиДякую за чудову добірку!
ВідповістиВидалити